Friday, June 19, 2009

غير مترابط....


سكرة محب



اعلنت عليك الحب ولو كان حب محرم



الرغبه والحب والامتناع



اعشقك واخشى ان التهب بنيرانك



اخاف ان احبك ولا اشبع



اتمنى ان اكون فى احظانك



اكذب واكذب عندما اقول لنكن اصدقاء فما احلى الصداقه




احببت لأجلك



شالعة قلبي



لج دقات في قلبي خاصة بس لج.. بين كل فترة والثانية تترنم بأسمج



كل ما اركد واقول بأنسى.. يرد طاريج وترد للقلب دقاتج




انتى ..



اعشقك وتتجاهلين احب قربك وتبتعدين اانا منبوذ ام متجاهل أم هو قدرى



تحب وتخشى ان تقول



أتمنا لقياك احب ان اقبل يديك



لا ازال احب ان تكونى رفيقة عمرى



اعذرينى على جرأتى



هذا انا اما ان اكون او لا اكون



لا احب انصاف الحلول



لا احب ان اراوغ من احب


كلمه اخيره



احبك


********


وبرئ ورقيق والطيبة اهى فيه



والعمر الجى انا هعيشه ليه



والقلب شاريه مهما يبيع فيه



ولا ليا مكان غير حضن عنيه



وبموت فيه موت طول ما انا وياه



ماهو معنى الحب لقيته معاه



وازاى انساه وازاى يسنى وانا ليا معاه حكايات فى هواه



حبيبى لو يجينى مرة لاقينى فعيونه دايبة كده والله



يجينى لو يجينى مرة لاقينى فعيونه دايبة كده والله



اه من عيناه ده انا والله ماحب القلب سواهاه



لو من قلبه يقولى ان انا هفضل علطول وياه





شكرا للى ساعدنى فى هالبوست

:)

12 comments:

esTeKaNa said...

قمة العفوية
من زمان ما قرينا لكريزما رومانسيه
:))
وآه من عيناه يا كريزما
تينن
الاغنيه طبعا
ولا من عين الله يسلمج
:pP~

charisma said...

هههههههه
هذا مو منى من الديتوكس خبرج بلشت رجيم الديتوكس اليوم اول يوم فقررت احكر نفسى بالبيت واول يوم انولد هالبوست مع الديتوكس
:///

SHAHAD said...

الله
حدي متعطشة لهالرومانسية :/

kuwaitawy said...

بكل اختصار



رومانسيه راقيه

Q80 Blogger said...

عينان فقط ونقول عنهم آاااهه

ماذا لو كانت عشره عيون !!

لا أعلم !

7osen said...

خوووش بوووست كاريزما

والاغنية عجيييبة

ذكرتني بموقف
:)

مبدعة دائماً

تحياتي لج

lwatan-ajmal said...

ترا انا دايما متابع حق اللي تكتبينه .. بس ما احب اعلق او اعجز على التعليق لجمال الكلمات والله :):)
تسلم ايدج :):)

charisma said...

شهد:

:*


كويتاوى:

شكرا عزيزى

charisma said...

q80 blogger:

شلون عشر عيووووووون !!



حسين:

شنو الموقف قولى ههههههه

منورنى
:)


لوطن اجمل:


يكفى مرورك مو لازم اتعلق
:))

الله يسلمك ما قصرت
:)

Sweet Revenge said...

هذا انا اما ان اكون او لا اكون

لا احب انصاف الحلول


الحب دكتاتوري
مايقبل انصاف الحلول


منوره مكانج كاريزما :)

هذا ما قاله البحر said...

nice :)

www.hope1948music.blogspot.com

اتمنى ان تعجبك

charisma said...

sweet revenge:

الحب تضحيه الحب وين يكون راحت الحبيب اتقبلها ما احب الانانيه ولا الدكتاتوريه

اشوفه مستانس ومرتاح انا اكون مرتاحه والعكس

هذا نوركم يا حبيبتى
:)